BITMOTION Reviews - Bad Boys for Life - Poster

REVIEW: Bad Boys for Life

Het is even stil geweest maar we zijn weer terug met film reviews, in Januari naar de bioscoop gegaan en krijgen jullie natuurlijk een Review: Bad Boys for Life. Dit is de derde film in de reeks van Bad Boys. Deze keer geregisseerd door de twee Belgisch regisseurs Adil El Arbi en Bilall Fallah. Dit is  hun debuut in Hollywood. Inmiddels zijn de hoofdpersonages Mike Lowrey gespeeld door Will Smit en Marcus Burnett gespeeld door Martin Lawrence dan ook een stuk ouder geworden. Desondanks is de chemie tussen de twee niet verdwenen en is de bekende humor zeer fijn om weer terug te zien op het grote scherm. Natuurlijk ontbreekt het in deze film ook niet aan de nodige actie.

Natuurlijk voor een BITMOTION cijfer heb ik meerdere meningen nodig dus heb ik mijn bios maten gevraagd hun review te schrijven voor Bad Boys for Life. Hieronder onze reviews.

Splinta Jackson
Als 10 jarig jongetje (geloof het of niet) heb ik de eerste Bad Boys kunnen zien en was waarschijnlijk net als vele direct fan van Mike Lowrey en Marcus Burnett! De actie en comedy in de film vond ik geweldig. Dit was DE FILM. Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over deel 2, onder andere 8 jaartjes ouder, wat betere visie en meer ervaring in de film wereld vond ik deel 2, too much. Nu pas in 2019/2020 snap ik waarom: Bayism. De regisseur van de eerste 2 films Michael Bay staat bekend om zijn over the top film en heb grotendeels van zijn film niet goed gevonden. Toen ik hoorde dat deel 3 door Belgisch regisseurs Adil El Arbi en Bilall Fallah zou worden geleid was ik benieuwd. En door nieuwsgierigheid en nostalgie heb ik het gezien.

Ik zeg je eerlijk ik had er niet veel van verwacht maar dit kan misschien zelfs de beste van de 3 films zijn. Het is goed gepaste, goeie actie en heb meer gelachen dan ik dacht dat ik zou doen. Het was ook goed om Martin Lawrence terug op het grote scherm te zien. Het verhaal vond ik dan het enige wat mij niet helemaal greep. Ik zat er helemaal in tot de plot twist aan het einde. Die kwam bij mij zwak over.

Overall heb ik genoten van Bad Boys for Life en geef ik deze zeker een 7. Zoals Hollywood is tegenwoordig word al over deel 4 gesproken, ik ben benieuwd.

Fransisco
Als grote fan van  de eerste en in mindere mate de tweede film heeft het wel even geduurd voor deel 3 uitkwam. Er zijn veel spannende momenten in de film, zoals auto achtervolgingen, vuist- en vuur gevechten en zelfs een helikopter scene die een diepe indruk bij mij heeft achter gelaten. Mijn mening is dus  dat deze film alle aspecten van de eerder Bad Boys films weer terug heeft gebracht en ik heb daar volop van heb kunnen genieten en lachen. Ook het plot zorgt voor een aantal verassende wendingen en maakt deze film ook de moeite waard. Voor mij is deze film dan ook een echte aanrader voor iedereen.

Ook de mensen die de eerdere films niet hebben gezien. Eindoordeel 9.

De BITMOTION cijfer voor Bad Boys for Life is een 8.

Vond je REVIEW: Bad Boys for Life leuk? Voor meerdere reviews, klik hier voor meer. Heb je de film nog niet gezien dan zou het hier kunnen via Pathe Thuis.